ח"כים בקואליציה לראשי המפלגות: "מנעו משבר קואליציוני"

איתי גדסי No Comments on ח"כים בקואליציה לראשי המפלגות: "מנעו משבר קואליציוני"

חברי הכנסת כתבו לראשי מפלגות הקואליציה: "המהלך של שר החקלאות יחייב אותנו לנקיטת פעולות חד צדדיות גם מצידנו. כחברים וחברות המבינים את חשיבות שלמות הקואליציה – אנו קוראים להתערבותכם המיידית במשבר הקואליציוני החריף המתפתח"

בכירי הקואליציה בהתייעצות צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשבר הבא בקואליציה? מספר חברי כנסת בקואליציה שלחו היום (חמישי) לראשי מפלגות הקואליציה, מכתב בו הם דורשים לבלום את כוונתו של שר החקלאות להוציא צו להורדת מכסי הייבוא על החקלאות.

במכתב כתבו כמה מחברי הכנסת מסיעות העבודה, כחול לבן ומרצ: "ראשי מפלגות הקואליציה המכובדים, אנחנו פונים אליכם בסיטואציה משברית זו. לצערנו הרב, למרות ההתחייבות המפורשת של שר האוצר ושל שר החקלאות לפעול אך ורק בתיאום ובהסכמה בכל הנוגע לרפורמה בחקלאות, הם קיבלו החלטה לאיים ולהפר את התחייבותם הברורה, ולשלוח צו הורדת מכסי ייבוא להערות הציבור – מהלך שיחייב אותנו לנקיטת פעילויות חד צדדיות גם מצידנו".

"אנו קוראים לקיומו של משא ומתן ענייני ואינטנסיבי, אשר יובל בסופו לגיבוש ויישום רפורמת בחקלאות אשר תוביל להורדת יוקר המחייה ולשגשוגה של החקלאות הישראלית כולה כחברים וחברות המבינים את חשיבות שלמות הקואליציה, אנו קוראים להתערבותכם המיידית במשבר הקואליציוני החריף המתפתח".

בהודעה שהוציאו לתקשורת, נכתב כי פעולותיו של שר החקלאות, הן "פעולות חד צדדיות שעשויות לפגוע באופן משמעותי בחקלאות הישראלית ובשלמות הקואליציה".

על המכתב המצ"ב חתומים סגן שר הביטחון, אלון שוסטר, סגן שר הכלכלה יאיר גולן, יו״ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ רם בן ברק, יו"ר ועדה מיוחדת לפניות ציבור, יעל רון בן משה, יו"ר סיעת העבודה, ח"כ רם שפע, ח"כ ענבר בזק וח"כ נירה שפק.



0 תגובות